تخفیف!

تخته وایت برد شیشه ای مدل CG86 سایز ۶۰ × ۸۰ سانتی متر

(دیدگاه 1 کاربر)

تومان۱,۲۹۰,۰۰۰تومان۱,۳۹۰,۰۰۰

ویژگی های محصول

  • کاربرد: اداری
  • جنس: شیشه
  • قابلیت اتصال به دیوار: دارد
  • قابلیت حمل: دارد
شناسه محصول: CG86 دسته: ,

توضیحات

نقد و بررسی محصول

برد شیشه ای مدل CG86 با جنسی از تماما شیشه و بسیار براق و خوشرنگ با رنگی یکدست و با کیفیت تهیه شده است که تنوع رنگی و زیبایی جهت نصب در هر نوع محیطی همانند آموزشی و منازل شخصی و مدارس و آموزشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و … هر جای ممکن برای درج یادداشت‌های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است با توجه سطحی بسیار صاف و صیقلی و شفاف جنس شیشه اثر هیچ نوع ماژیکی بعد از پاک کردن آن برویش باقی نمی‌ماند و همانند روز اول خریداری شده بسیار تمیز و شفاف دیده می‌شود.

برد شیشه ای مدل CG86 دارای ۴ عدد سوراخ در گوشه‌ها و همچنین ۴ عدد فیسکچر و ۴ عدد پیچ و ۴ عدد رولپلاک مخصوص جهت نصب می باشد. تخته وایت‌بورد و کالربرد‌های عکسنگ با جنسی از تماما شیشه و بسیار براق و خوشرنگ با رنگی یکدست و با کیفیت تهیه شده است که تنوع رنگی و زیبایی جهت نصب در هر نوع محیطی همانند آموزشی و منازل شخصی و مدارس و آموزشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و … هر جای ممکن برای درج یادداشت‌های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است با توجه سطحی بسیار صاف و صیقلی و شفاف جنس شیشه اثر هیچ نوع ماژیکی بعد از پاک کردن آن برویش باقی نمی‌ماند و همانند روز اول خریداری شده بسیار تمیز و شفاف دیده می‌شود.

برای دیدن نمونه کارهای دیگر از شیشه های رنگی کلیک کنید

توضیحات تکمیلی

وزن 6.5 کیلوگرم
ابعاد 80 × 60 سانتیمتر
رنگ

آبی, زرد, سبز, سفید, صورتی, طوسی روشن, قرمز, مشکی, آبی روشن, سفید یخی

جنس

شیشه

سایر مشخصات

بدون ماندگاری گردِ ماژیک, بسیار شفاف, پاک‌شونده راحت اثر ماژیک, تمام رنگی, تمام شیشه, جنس مقاوم, سطح براق, ضد حساسیت زا, گلس بورد, مدرن و جدید, مطابق با هر نوع دیزاینی

قابلیت حمل

دارد

کاربرد

اداری

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

1 دیدگاه برای تخته وایت برد شیشه ای مدل CG86 سایز ۶۰ × ۸۰ سانتی متر

  1. محمدجواد

    جالبه که تو دیجی کالا ارزون تر از اینجا میفروشین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *