قیمت شیشه بین‌کابینتی آشپزخانه

فضای مابین کابینتی در آشپزخانه از گذشته با اجناسی نظیر : سرامیک، کاشی، سنگ و … بکار برده می‌شده، اما با طراحی و تولید شیشه های مابین کابینتی که به شیشه های بین کابینتی لاکوبل هم شهره دارند، به غیر از تنوع در رنگهای متنوع بسیار قابل تولید با هر نوع سلیقه و حتی طرح و عکسی نیز می‌باشند.
به غیر از خصوصیات فنی و زیبای منحصر به فرد شیشه‌های مابین‌کابینتی می‌توان به امتیازاتی نظیر: طراحی و تولید انحصاری و سفارشی شیشه های مختص مشتریان، انتخاب هر نوع رنگ، تولید با هر اندازه و ضخامتی از شیشه، ضد حرارت، ضد آب، ضد ضربه بودن و همچنین قیمت مناسب نسبت به نوع جنس و مدرنیته بودن که جنس لوکس هم محسوب میشود، نام برد.

این محصول را با توجه به نوع جنس خاص آن که می‌توان آن را در گروه اجناس لوکس و لاکچری نیز قرار داد، نسبت به این خصوصیات انحصاری آن قیمت مناسب و حتی پایینی دارد.
قیمت شیشه بین کابینتی که نام‌های دیگر آن را می‌توان: شیشه لاکوبل، شیشه طرحدار، شیشه سکوریت مابین کابینت، شیشه عکسدار، شیشه رنگی و… نامید بسیار مناسب است.

شیشه بین کابینتی سکوریت طرح شکسته
شیشه مابین کابیتی سکوریت طرح شکسته

 

تفاوت قیمت شیشه بین کابینتی با انواع دیگر

پنل های شیشه طرحدار و یا عکسدار که مختص نصب و پوشش بروی دیوارهای لابی و دیوارهای مراکز مختلف اداری، تجاری، منازل در ساختمانها می‌باشد، نسبت به قیمت برخی دیگر از انواع دیوارپوش های بین کابینتی همانند سنگ که مصرف بسیاری در لابی ساختمانها و یا ورودی دارد، بسیار بسیار پایین تر هست.

برای خرید جنسی همانند کاشی و یا سرامیک جهت استفاده برای یک ساختمان مثلا ۱۰ واحدی شما بجز اینکه محدودیت در انتخاب کاشی و سرامیک و رنگها و نقشهای آن را دارید بجز هزینه های دیگر همانند سیمان و ماسه و چسب و نصب و کثیف کاری آن، در انتها متوجه می شوید که اون رنگی که می خواستید پیدا نکردید و در هزینه نیز خیلی تفاوت زیادی با پنل‌های شیشه بین کابینتی نداشته.

شیشه بین کابینتی سکوریت طرح شکسته
شیشه مابین کابیتی سکوریت طرح شکسته

به عنوان مثال برای خرید یک قطعه سنگ طبیعی برای نصب در ورودی یک ساختمان شیک حداقل می بایست ۱۵ الی ۳۰ میلیون تومان پرداخت کرد در صورتی که با تهیه و سفارش همان طرح با جنس شیشه بسیار قوی قیمت آن به مراتب پایین‌تر محاسبه می‌شود چه بسا از نظر کیفیت بصری و جلای سطح شیشه و درخشندگی رنگها با همان طرح سنگ بسیار زیباتر و شفاف تر به چشم بیننده نمایان می‌شود.

هزینه یک مترمربع شیشه بین کابینتی لاکوبل عکسنگ یا همان شیشه های تکرنگ ضد حرارت و ضد آب و ضد ضربه تمام سکوریت استاندارد ۶ میل (ضخامت)، ۳۶۰ هزار تومان می باشد.
هزینه یک مترمربع شیشه بین کابینتی طرحدار و یا عکسدار عکسنگ (انتخاب طرح و یا ارائه هر نوع فایل و طرح و عکسی بصورت سفارشی توسط شما ) با همان مشخصات فنی ضد حرارت و ضد آب و ضد ضربه تمام سکوریت استاندارد ۶ میل (ضخامت) ، ۵۹۰ هزار تومان می‌باشد.

 

 استفاده از شیشه رنگی بین کابینتی بهتر است

بیاییم قدری متفاوت به شیشه نگاه کنیم و چرا انتخاب و استفاده از شیشه رنگی بین کابینت (شیشه رنگی لاکوبل) بهتر است؟ شاید شما اصلا تا به حال شیشه رنگی در منازل و بین کابینت را ندیده باشید. اول بدانیم شیشه رنگی چگونه بین کابینت استفاده می شود؟

شیشه رنگی بین کابینت و یا همان شیشه رنگی لاکوبل با پوشش لایه رنگ بر پشت شیشه تولید می‌شود. که از یک طرف به دیوار چسبیده می شود و طرف دیگر شیشه بسیار صیقلی و صاف و شفاف می باشد که همان سطحی هست که شما شیشه زیبای رنگی را می بینید.

 

از شیشه رنگی بین کابینتی می‌توان استفاده کرد
بسیار زیبا و جذاب

اولین دلیل و بهترین دلیل بسیاری از طراحان داخلی، معماران و مهندسان شرکتهای دکوراسیون داخلی زیبا بودن و منحصر بودن بی حد آن در بین کابینتها می‌باشد که خود را زیباتر از اجناس قبلی مابین کابینت نمایان می کند.

 

انتخاب رنگبندی متنوع حداقل ۲۰۰ کد رنگ

شیشه های مابین کابینتی رو به هر رنگی که شما مایل باشید می توان تولید کرد. بی نهایت رنگ و بدون محدودیت و بدون انتخاب رنگ شما می توانید این مزیت را در انتخاب متریال بین کابینت خود استفاده کنید.

شیشه بین کابینتی با رنگ بندی متنوع
شیشه مابین کابیتی طرح رنگی

 

پاک کردن به راحتی

شیشه های بین کابینتی بر خلاف کاشی و سرامیک خیلی راحت با یک اسپری شیشه پاک کن تمیز و پاک می‌شوند. این شیشه‌ها بدون ماندگاری لک روغن و کثیفی بدون استفاده از اسکاچ و کلنجار رفتن برای پاک کردنشان می توانید با یک دستمال به راحتی تمیزشان کنید. این حسن یکی از بهترین امتیازات این نوع شیشه ها می باشد که بسیاری از خانمهای خانه‌دار از آن یاد می کنند.

 

امنیت بسیار بالای شیشه

شیشه های بین کابینتی بسیار از امنیت بالایی برخوردار هستند. آنها کاملا ضد ضربه و ضد حرارت حتی مستقیم شعله گاز می باشند. با توجه به اینکه این شیشه ها در کوره با درجه بالایی پخته می‌شوند، لذا در برابر حرارت مستقیم شعله از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشند. این شیشه ها با توجه به پخت در کوره ضد ضربه هم محسوب می‌شوند. لذا از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند و اگر اتفاقی عجیب رخ دهد همانند زلزله شیشه ها بر اثر فشار بسیار زیاد پودر می‌شوند. این شیشه ها تقریبا ۳۰ برابر شیشه های معمولی مقاومت‌تر هستند.

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید