شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به شیشه‌های رنگی که طوری تولید شده اند که قابلیت سکوریت شدن جهت شکسته نشدن تبدیل می‌شوند در حقیقت ضد حرارت می‌شوند و در دمای بالا در کوره پخته می شوند که هم ضد حرارت می شوند و هم ضد ضربه که چندین و چند برابر نسبت به شیشه های معمولی مقاوم تر هستند.
لاکوبل در حقیقت نام یک برند تجاری بلژیکی هست که برای اولین بار این نوع شیشه‌های رنگی رو در سطح جهانی تولید و عرضه کرد. که بعد از آن به شیشه های رنگی با نام لاکوبل یاد می شود.

بیشترین استفاده نصب شیشه رنگی لاکوبل

شیشه‌های رنگی لاکوبل عکسنگ دارای ۲۰۰ کد رنگ می‌باشند که می‌توان به خصوصیت سکوریت شدن و ضد حرارت شدن با حرارت مستقیم شعله گاز تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد.
به همین دلیل می‌توان براحتی در پشت گاز یا فر در آشپزخانه‌ها و فودکورت ها براحتی و با خیال راحت استفاده کرد.تمامی شیشه‌های رنگی لاکوبل عکسنگ سکوریت می‌باشند که طی فرایندی با درجه بسیار بالای ۷۰۰ درجه پخته ‌می‌شوند.
شیشه برخلاف بسیاری از اجناس معمول مصالح ساختمانی همانند کاشی و سرامیک، جلای بهتری را داراست و امروزه شاهد استفاده بسیاری از مردم از این محصول بسیار زیبا هستیم. برخی رنگهای ساده و پرفروش همانند مشکی، سفید، طوسی، سورمه‌ای جهت استفاده در بین کابینت یا بعنوان همان شیشه بین کابینتی می‌باشد.

اما با وجود این افتخار می‌کنیم جزو معدود شرکتهایی هستیم که دارای ۲۰۰ کد رنگ متفاوت در رنگهای مختلف می‌توانیم به مشتریان عزیز در سرتاسر ایران خدمات ارائه دهیم. همچنین به جز این ۲۰۰ کد رنگ، توانایی تولید شیشه‌های سفارشی با هر نوع طرح و رنگ و عکسی که شما مدنظرتون هست را داریم که تجربه چندین ساله مان در داخل کشور و همچنین خارج از کشور گواه این امر بوده است.

استفاده از شیشه رنگی در حمام
شیشه رنگی در حمام

نحوه تولید محصولات لاکوبل عکسنگ

شیشه های رنگی لاکوبل عکسنگ سفارشی پس از برش به اندازه‌های دلخواه در هر سایزی در کارخانه به وسیله دستگاه دیاموند، مرحله خوردن ابزار رو هم سپری می‌کنند و پس از شستشو توسط دستگاه مخصوص جهت استفاده در پروژه ارسال خواهند شد.
در صورتی که جاسازهای مخصوص و برش‌های خاصی توسط مشتری اعلام شده باشد همانند کلید و یا پریز روی شیشه ها با هر ابعاد مورد نیاز سوراخ و یا جاسازهای مختلف برش می‌خورند که دقیقا و براحتی بعد از ارسال شیشه‌ها قابل نصب می‌باشند. همچنین با چسب آکواریوم مخصوصی که شرکت در اختیار قرار می‌دهد قابل نصب بروی دیوار می‌باشند.

استفاده از شیشه رنگی در حمام
شیشه رنگی در حمام

از جمله موارد استفاده از شیشه رنگی لاکوبل

لازم به ذکر است شیشه‌های رنگی لاکوبل عکسنگ ضد خش و ضد رطوبت و ضد حرارت مستقیم شعله می‌باشند که با توجه به قابلیت شستشو و شویندگی راحت و درخشش آنها و همچنین ضد باکتری بودن در محل‌های خاص حتی استریلیزه همانند بیمارستان‌ها و مطب‌ها و دندانپزشکی‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.همچنین  پیشنهاد می‌کنیم در فضای سرویس بهداشتی و حتی حمام استفاده کنید. با توجه به خاصیت پاک شوندگی و شویندگی مناسب و آنتی باکتریال بودن آن انتخاب بسیار خوبی در پوشش این دیوارها می‌باشند.

از شیشه‌های رنگی لاکوبل بدلیل نداشتن درزهای فراوان همانند کاشی و سرامیک نیز می‌توان بعنوان دلیل دیگری برای استفاده در فضای حمام و سرویس بهداشتی نام برد. این شیشه ها بدلیل رفلکت بسیار بالا و جذاب خود انتخاب بسیاری از مشتریان می باشد.

سرویس بهداشتی و حمام جزء فضاهایی محسوب‌ می‌شوند که رطوبت و نم در آن زیاد می‌باشد. به همین دلیل نصب این شیشه‌های رنگی لاکوبل بدلیل خاصیت اصلی این شیشه ها در برابر رطوبت، حرارت و مواد شوینده شیمیایی بسیار مفید است.تنوع بسیار بالای این شیشه‌ها در انتخاب کد رنگهای فراوان و حتی سفارش شیشه های طرحدار و عکسدار گزینه بسیار مناسبی برای طراحی دکوراسیون محیط های مختلف فروشگاه‌ها و فضای داخلی منازل و فضاهای اداری و تجاری و … می باشد.

استفاده از شیشه رنگی در حمام
شیشه رنگی در حمام

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در فروشگاه ها

قدرت جذب بالای مشتریان فروشگاه‌ها در صورت استفاده از این شیشه‌ها در ویترین و یا فضای داخلی فروشگاه ها بدلیل رفلکت زیبای شیشه بسیار چشمگیر و تاثیر گذار است.این شیشه ها در برابر رطوبت و انواع مایعات شیمیایی و همچنین در برابر حرارت تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد بسیار مقاوم هستند و با اطمینان میشه اعلام کرد که ۱۰۰ درصد ضد رطوبت و ضد حرارت می‌باشند.
این نوع شیشه ها مدتهاست به عنوان انتخابی برتر و بعنوان متریالی ممتاز در میان طراحان ساختمان، آرشیتکت‌ها، مهندسان، شرکتهای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استقبال قرار گرفته.

شرکت عکسنگ با بهره گیری از بهترین متریال و رنگهای خاص ساختگی و همچنین استفاده از تجربه بسیار بالای خود در داخل و خارج از کشور بعنوان معدود شرکتهای بزرگ تولیدکننده شیشه‌های طرحدار و عکسدار و شیشه های رنگی با بیش از ۲۰۰ کد رنگ و حتی رنگهای سفارشی و طرحها و عکسهای سفارشی شما مشتریان عزیز می‌باشد. کیفیت بسیار بالا و همچنین سرعت در تولید و بسته بندی و یا نصب از امتیازات دیگر ما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید