شیشه‌های لمینت طرحدار یا عکسدار رنگی

برای طراحی و تولید شیشه لمینت رنگی و طرحدار و یا همان شیشه‌های عکسدار در پارتیشن‌های اداری و یا دیوارهای جداکننده و دربهای ورودی و یا دربهای سرویس‌های بهداشتی و یا فضای داخلی کابین آسانسور و نمای تراس ساختمان‌ها و…  بدلیل مقاومت بیشتر و همچنین امنیت الزامی بالای این مناطق حتما باید از شیشه‌های لمینت استفاده کرد.

شیشه لمینت ۲ لایه
شیشه لمینت ۲ لایه

در حقیقت شیشه‌های لمینت از دو یا چند لایه شیشه سکوریت تشکیل شده‌اند که بوسیله یک یا چند طلق مابین آنها با قطرهای مختلف بصورت فشرده شیشه‌ها به همدیگر پرس و متصل می‌شوند. با این روش مقاومت شیشه‌ها چندین و چند برابر می‌شوند و در برابر ضربه های حتی هولناک و بسیار قوی بسیار بسیار مقاوم‌تر از حتی شیشه‌های ضخیم سکوریت می‌شوند.

شیشه لمینت ۳ لایه
شیشه لمینت ۳ لایه

در صورت اتفاق و یا ضربه‌های بسیار عجیب و یا زلزله و یا سقوط آسانسور این شیشه‌ها پودر می‌شوند، اما ریزش ندارند یعنی سرجای خودشان ثابت می‌مانند که این ویژگی بر امنیتی بودن شیشه‌های لمینت می افزاید.

شیشه‌های چاپی لمینت شده به دلیل دسترسی به هر دو طرف شیشه بسیار مناسب علی الخصوص برای استفاده در فضاهای مرطوب و یا دیوارهای جداکننده سرویس های بهداشتی و همچنین حمام بسیار مناسب می‌باشند.

استفاده از شیشه‌های طرحدار در سرویس بهداشتی
شیشه های طرحدار در سرویس بهداشتی

 

مقاومت شیشه سکوریت

شیشه‌های معمولی پس از پخته شدن در کوره به شیشه‌های سکوریت تبدیل می‌شوند. این شیشه‌ها بسیار مقاوم در برابر ضربه و حتی حرارت مستقیم شعله آتش می‌باشند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. از این شیشه‌ها اصولا در فضای بین‌کابینت آشپزخانه‌ها و یا فضاهای حساس به ضربه همانند باشگاه های ورزشی و یا آسانسور‌ها و فضاهای امنیتی بانکها و دربها و دیوارهای فروشگاه‌ها و پاساژها و همچنین در بیمارستان‌ها و مهدکودک‌ها می‌بایست و استفاده آنها الزامی می‌باشد.

وقتی شیشه سکوریت می‌شود حتی پس از ضربه‌های سنگین اگر شکسته شود شکاف یا ترک نمی‌خورد بلکه تقریبا به اندازه‌های مساوی تقسیم و یا همان به اصطلاح پودر می‌شود.

این شیشه‌ها که توسط برند عکسنگ، رنگی هم تولید می‌شوند قطعا با وجود ۲۰۰ کد رنگ زیبایی خاصی به فضای دیزاین شده آشپزخانه و یا هر نقطه دیگری از فضای دکوراسیون داخلی شما خواهد داد.

شیشه سکوریت طرحدار
شیشه سکوریت طرحدار

 

شیشه طرحدار لمینت

شیشه های طرحدار و یا همان عکسدار و یا همان شیشه‌های چاپی، چاپدار یا پرینتی که توسط عکسنگ تولید می شوند بسیار مورد استقبال مردم و همچنین همکاران و پیمانکاران عزیز قرار گرفته است.

انتخاب بی نهایت طرح و یا عکس و یا حتی طرحهای سفارشی شما یکی از بهترین امتیازات این نوع شیشه‌ها می باشد، زیرا با این روش شما می‌توانید بعنوان مثال حتی رنگ یا طرح پرده منزل و یا طرح و رنگ دقیقا مبلمان منزل را انتخاب کرده و همان طرح را برای تولید شیشه بین‌کابینت و یا شیشه‌های داخل فضای دکوراسیون داخلی منزلتان براحتی استفاده نمایید. و شیشه لمینت بصورت سفارشی و انحصاری برای شما به تولید می‌رسد که هیچ کجای دیگری و در هیچ منزل دیگری قطعا پیدا نخواهد شد. شما می‌توانید برخی از نمونه کار‌ها را مشاهده کنید.

این حسن بسیار بزرگ شیشه های طرحدار و عکسدار هست که در شیشه‌های تکرنگ قطعا وجود ندارد. چرا که شیشه‌های تکرنگ رو شاید بتوانید در بسیاری از منازل پیدا کنید.

 

طراحی منحصر به فرد

شیشه های طرحدار و عکسدار چاپی شما رو متمایز خواهند کرد و دکوراسیون و طراحی منزل شما رو انحصارا در دیزاینی یونیک قرار خواهند داد.

در بسیاری از شرکتها و یا فروشگاه ها و مراکز تجاری هم مشتریان عزیز می توانند لوگوی انحصاری و طرح مورد نظرشان را برای تولید شیشه برای نصب بروی پارتیشن و یا میز رسپشن و کانتر منشی و یا تابلو ورودی شرکت و لابی و … قرار دهند.

طرح های زیبا در دیزاین داخلی
طرح های زیبا در دیزاین داخلی

با وجود شیشه‌های طرحدار شما حتی می توانید برای استفاده از بی‌نهایت طرح سنگ که سنگهای آنها در ایران یا هر جای دنیا شاید وجود نداشته باشد هر سنگی رو که بخواین تولید کنید و در لابی و یا هر فضای دیگری با قیمتی بسیار پایین تر از سنگ و با کیفیت و جلای رنگ و شفافیت بسیار عالی استفاده کنید. که این کار هم مقرون بصرفه هست و هم لابی بسیار دیدنی و جذابی را برای شما پدید می آورد. قطعا بسیاری از سنگهایی که دسترسی و یا بدلیل هزینه سنگین آنها نمی‌شود آنها را تهیه کرد بهترین روش منطقی برای آن استفاده از شیشه رنگی طرحدار می‌باشد که جلوه بسیار زیبایی به فضای شما خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید